پرفروش ترین لوله های استیل در ایران

پرفروش ترین لوله های استیل

لوله استیل در سال های اخیر به عنوان جایگزین مناسبی برای بسیاری از محصولات در صنعت ساخت و ساز شناخته می شوند. این که چنین محصولی با تعرفه های بهتر در دسترس قرار بگیرد، مزیتی است که کاربران نباید از دست بدهند.

میزان محبوبیت آن ها تا حدی بالا رفته که عده زیادی می خواهند اطلاعاتی در مورد ویژگی ها، مشخصات فنی و کاربردشان به دست آورند. همچنین اگر پرفروش ترین لوله های استیل در ایران را بدانید، قطعا خریدی بهتر را تجربه خواهید کرد؛ بنابراین در این مطلب به چنین موضوعی اشاره خواهد شد.

پروفیل استیل چیست؟

لوله های استیل در واقع همان پروفیل های استوانه ای تو خالی هستند که از جنس استیل ساخته می شوند. وجود نیکل در آلیاژ این لول ها سبب استفاده و کاربردهای گسترده ترشان شده‌است. همچنین از مزایای آن باید ویژگی های بهتر در مقایسه با محصولات مشابه مانند مقاومت در مقابل خوردگی را نام برد. لوله استیل در صنایع کوچک و بزرگ زیادی کاربرد دارد و حتی محیط های آبی یا نزدیک به آب نیز از ویژگی های آن بهره می برند.

لوله استیل و فناوری های لازم برای ساخت آن در سال های اخیر آن قدر پیشرفته تر شده‌است که اکنون بسیاری از سازندگان به سفارش مشتریان خود عمل می کنند. از جمله کاربردهای لوله استیل می توان موارد زیر را نام برد:

  • نرده فلزی و حفاظ درب و پنجره
  • کابین آسانسورها
  • تولید سازه های صنعتی و ماشین آلات
  • درب های ورودی و خروجی
  • تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
  • راه پله ها و نرده کشی های موجود در تراس ها و بالکن ها
  • سازه های تزئینی و دیواره موجود در ساختمان ها
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • مبدل های حرارتی و تاسیسات صنعتی
  • شاسی تریلر و خودروهای عمومی
  • سوله های ذخیره سازی
  • خودروسازی و کاربری سازی آن ها
  • صنایع غذایی، ساخت نوشابه و لبنیات
  • صنایع بهداشتی، آرایشی و دارویی

 

پرفروش ترین لوله های استیل

پرفروش ترین لوله های استیل در ایران کدامند؟

با این که تقریبا تمام پروفیل های استیل به نوبه خود در صنایعی مانند ساختمان سازی کاربرد دارند، اما طبیعتا فروش برخی از آن ها بیشتر است. بعضی از این لوله ها چند کاربرد دارند و خرید آن ها یک مزیت بزرگ برای مشتریان خواهد بود. در ادامه پرفروش ترین لوله های استیل را معرفی می کنیم:

1- پروفیل استیل 304

استحکام کششی در این پروفیل ها به شدت بالاست و این باعث مقاومت آن ها در دراز مدت می شود. این محصول از همان ابتدای ساخت با استحکام کششی 621 مگاپاسکال در دسترس قرار گرفت و دمای عملیاتی آن زیاد است. ضمنا مقاومت بالا در مقابل دما و خوردگی سبب استقبال بیش از اندازه مردم از آن شده و باعث می شود برای کاربردهای گوناگون کاملا مناسب باشد. یکی از جذاب ترین کاربردهای لوله استیل 304، ساخت دکوراسیون مختلف است.

2- پروفیل استیل 201

از سری پروفیل های منحصر به فرد باید سری 201 را نام برد که نیکل از مهم ترین ترکیبات آن است. البته این بدان معنا نیست که درصد آنچنان زیادی از این ترکیبات را نیکل فرا گرفته‌باشد. با وجود کم بودن نیکل، نقش خود را به خوبی هر چه تمام تر ایفا می کند و در مقابل خوردگی نیز مقاومت به سزایی دارد. ضمنا پروفیل استیل 201 در مقایسه با لوله های دیگر بازار قیمت معقولی دارد.

مقدار منگنز در این لوله ها به مراتب بیشتر از نیکل است که این کار را برای محیط های سرد مناسب می کند. مقاومت خیلی از محصولات این حوزه در هوای بسیار سرد از بین می رود، در حالی که با خیالی راحت می توان از پروفیل 201 بهره برد. در این میان از نقش نیتروژن در ترکیبات این پروفیل هم نباید غافل شد.

3- پروفیل استیل 316

استحکام کششی در این نوع از پروفیل هم بالاست و به 579 مگاپاسکال می رسد. ضمنا حداکثر دمای قابل تحمل برای آن 800 درجه سانتی گراد در نظر گرفته شده‌است. با این که استحکام و تحمل دمای آن نسبت به پروفیل 304 کمتر است، اما باز هم می توان از مزایای موجود در آن برای طولانی مدت بهره برد. اگر صنعتی در معرض نمک و کلریدهای فراوان دیگر دارید، پروفیل 316 حتما به کارتان خواهد آمد.

سخن پایانی؛ خرید پروفیل استیل با قیمت مناسب

لوله استیل از نوع فولاد ضد زنگ است و همان طور که مطالعه کردید، کاربردهای بی شماری برایش وجود دارد. به همین خاطر شرکت های فراوانی اقدام به ساخت و عرضه این دسته از لوله ها می کنند که نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند.

اگر به دنبال پرفروش ترین لوله های استیل و خرید راحت آن ها هستید، همین حالا می توانید سفارش آن ها را در بخش فروشگاهی سایت انجام دهید. ضمنا تیم پشتیبانی آماده پاسخ دادن به هر گونه سوال کاربران به صورت شبانه روزی است تا با دانش و تخصص فراوان خود، خرید بهتری را برایشان رقم بزند.

امتیاز دهید
محمد فراشی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *